Akciós termékeink

Hétről hétre újabb és újabb akciókkal készülünk, hogy még gazdaságosabban, és környezettudatosabban tudjon működni!

Akciós termékeink

Lucart Identity Essential 1000 habszappan PROMO – 1000ml/db (1 töltet)

3 576 Ftdarab 2 816 Ft (nettó)
Semleges illat. 1000 ml-es utántöltő újrahasznosítható anyagból. Beépített szivattyú. Élettartam: max. 2 500 adag. Habszappan.

Lucart Identity Premium 1000 szappan PROMO – argán olajjal (1 töltet)

4 928 Ftdarab 3 880 Ft (nettó)
Argán olajjal. 1000 ml-es utántöltő újrahasznosítható anyagból. Beépített szivattyú. Élettartam: max. 2 500 adag. Folyékony szappan.

Lucart Identity Soap 1000 szappan adagoló – fehér

635 Ftdarab 500 Ft (nettó)
IDENTITY. MINDIG EGY LÉPÉSSEL ELŐRÉBB. A fejlődés azt jelenti, hogy a jobb jelen és a fenntarthatóbb jövő építésén dolgozunk. A Lucart

Legnépszerűbb termékeink

BONUS Heavy-duty nyél 140cm – piros

806 Ftdarab 635 Ft (nettó)

140 cm hosszú extra vastag felmosónyél ezüst és HACCP színekben, olasz típusú menetes véggel ellátva.

BonusPRO MicroCLEAN sárga

2 540 Ftcsomag 2 000 Ft (nettó)
30x30 cm-es professzionális felhasználói igényeknek megfelelő 300g/m2 anyagminőség, melynek köszönhetően a MicroCLEAN mikroszálas kendő az egyik legjobb nedvszívó a piacon. Akár 60°C-on is mosható. Elérhető 4 színben. Anyagösszetétel: 80% poliészter és 20% poliamid.

Szívószál papír fekete-fehér 23cm

1 110 Ftcsomag 874 Ft (nettó)

Papír szívószálak – környezetbarát, lebomló és stílusos alternatíva a hagyományos műanyag szívószálak helyett. Ideális választás kávézók, bárok, rendezvények és otthoni használatra.

Cukornád tányér kerek 26cm

2 743 Ftcsomag 2 160 Ft (nettó)

Cukornád tányérok – komposztálható, strapabíró és környezetbarát megoldás hideg és meleg ételek tálalásához. Ideális választás rendezvényekre, street food eseményekre és vendéglátóhelyekre.

Kéztörlő Lucart Airtech 180 L-One

3 620 Ft 2 850 Ft (nettó)
Texicell Az Airlaid technológiával készült száraz papír termékcsalád, amely levegő felhasználásával a tiszta cellulózszálak feldolgozási folyamatában nagy teljesítményt biztosít.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.