Akciós termékeink
Hétről hétre újabb és újabb akciókkal készülünk, hogy még gazdaságosabban, és környezettudatosabban tudjon működni!
Akciós termékeink
Lucart Identity Essential 1000 habszappan PROMO – 1000ml/db (1 töltet)
Készleten
Lucart Identity Premium 1000 szappan PROMO – argán olajjal (1 töltet)
Készleten
Lucart Identity Soap 1000 szappan adagoló – fehér
Készleten
Legnépszerűbb termékeink
Domestos Pro Formula Drain Unblocker Gel 1L
Készleten
Lucart ECONATURAL 800 (2 tekercs/csomag)
Készleten
Lucart Strong L-One Maxi 450 (6 tekercs/csomag)
Készleten
Lucart Eco Z20 (3000 lap/karton)
Készleten
Lucart Cleanit XXL 500 (1 tekercs)
Készleten
Lucart IDENTITY Autocut Cardboard Core kéztörlő adagoló – fehér
Készleten
Cif Pro Formula Concentrated Kitchen Cleaner Disinfectant 5L
Készleten
SUMA Lima L3 20L
Készleten
FATO Evőeszköztartó szalvétával 38*38 cm (Sea Shell) 1000 db
Készleten
ÚJDONSÁGOK
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.