Akciós termékeink
Hétről hétre újabb és újabb akciókkal készülünk, hogy még gazdaságosabban, és környezettudatosabban tudjon működni!
Akciós termékeink
Lucart Identity Essential 1000 habszappan PROMO – 1000ml/db (1 töltet)
Készleten
Lucart Identity Premium 1000 szappan PROMO – argán olajjal (1 töltet)
Készleten
Lucart Identity Soap 1000 szappan adagoló – fehér
Készleten
Legnépszerűbb termékeink
Suma Café AutoTab C1.3 (60 db/doboz)
Készleten
FATO Szalvéta 2 réteg 33×33 cm natural 50 db/csomag
Készleten
FATO Szalvéta „Gelato” 1 réteg 17×17 cm 2000 db/doboz
Készleten
FATO Asztalterítő rózsaszín (1,2x7m)
Készleten
FATO Szalvéta 2 réteg 24×24 cm almazöld 100 db/csomag
Készleten
Tető gömb P350/400/500 PLA – 50db/cs, 12cs/#
Készleten
Alumínium tető – 250ml-es tálhoz – 121X95mm Contital
Készleten
BONUS CHROM általános felmosónyél menetes 130cm
Készleten
BONUS HANDRIX Szemétlapát gumi éllel – zöld
Készleten
ÚJDONSÁGOK
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.