Akciós termékeink
Hétről hétre újabb és újabb akciókkal készülünk, hogy még gazdaságosabban, és környezettudatosabban tudjon működni!
Akciós termékeink
Lucart Identity Essential 1000 habszappan PROMO – 1000ml/db (1 töltet)
Készleten
Lucart Identity Premium 1000 szappan PROMO – argán olajjal (1 töltet)
Készleten
Lucart Identity Soap 1000 szappan adagoló – fehér
Készleten
Legnépszerűbb termékeink
2 dl pohár víztiszta Ecokay PLA230 100 db/csomag
Készleten
FATO Szalvéta 2 réteg 24×24 cm galambszürke 50 db/csomag
Készleten
EcoKay leveses Cukornád tányér 500 ml 15 db/csomag
Készleten
Fa kanál ECOKAY 20 db/csomag
Készleten
Alufólia 30 cm/ 30 m Contital adagolóban
Készleten
Bonus Beatrix beltéri partvis, sárga
Készleten
Bonus PRO Softmop Expert kék 250g
Készleten
Szívószál papír vegyes színes, extra vastag 20cm
Készleten
Cukornád tányér ovális 26cm
Készleten
Lucart Strong 19J (12 tekercs/csomag)
Készleten
ÚJDONSÁGOK
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.